به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مناسبترین مسیر لامبورگینی هوراکان جادههای صاف بوده و اکنون این خودرو در جادههای عمومی در حال آزمایش است. لامبورگینی دیگر سعی در مخفی نگه داشتن Huracan STO از انظار را ندارد، زیرا حتی در آزمایش میدانی این خودرو که به صورت مخفیانه فیلمبرداری شده، دوربین بخش عمدهای از این خودرو را به نمایش گذاشته است.
با تحویلهایی که برای بهار ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است، به نظر میرسد تیم لامبورگینی در حال تکمیل مراحل نهایی آزمایش این خودرو در جاده است.
خودرو Huracan STO ساخته شده، نزدیکترین Huracan از نظر جادهای به اتومبیلهای مسابقهای Huracan Super Trofeo است. سری لامبورگینی Super Trofeo یک مجموعه تک ساخت است که رانندگان را در مسیر رقابت قرار میدهد. لامبورگینی همچنان با موفقیت زیادی با Supertrofeo در مسابقات مختلف شرکت میکند.
خودرو STO به مشتریان لامبورگینی فرصتی منحصر به فرد میدهد تا سالها توسعه اتومبیلرانی را در یک بسته متمرکز و انحصاری تجربه کنند.
Huracan STO مجهز به موتور تنفس طبیعی ۵.۲ لیتری V۱۰ است که ۶۳۰ اسب بخار قدرت (۴۷۰ کیلووات) و ۴۱۷ پوند فوت (۵۶۵ نیوتن بر متر) گشتاور تولید میکند. مدل STO از ترمزهای تهاجمی برمبو (Brembo) و تجربه آنها با اتومبیلهای فرمول یک سود میبرد. این ترمزهای کربن سرامیکی که با عنوان Brembo CCM-R شناخته میشوند، به لطف بازده حرارتی عالی میتوانند به راحتی از پس مسیر مسابقه برآیند.
مدیریت حرارتی و پایداری در سرعت بالای این خودروی لامبورگینی، نسبت به یک هوراکان معمولی بهبود یافته و به STO برتری میبخشد. این جزئیات طی سالها مسابقه در سختترین مسابقات جهان به دست آمده است و این بدان معناست که برای صاحبان خوش شانس آنها بیش از حد کافی خواهد بود.
بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/