فرماندار اسدآباد گفت:وضعیت آبی کرونا در این شهرستان شکننده است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کتابی فرماندار اسدآباد گفت:وضعیت آبی کرونای این شهرستان شکننده است و رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچنان ضروری است.

او در جریان بازدید میدانی از اماکن پرخطر و پرتردد سطح شهر برای نظارت بر چگونگی رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: برای ثبات شرایط  ، تداوم و استمرار مهار کرونا همه باید شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند .

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به انجام ۳ هزار و ۳۳ مورد آزمایش سریع در مراکز آزمایش کرونا در این شهرستان از ابتدا تاکنون تصریح کرد:از این تعداد، آزمایش ۱۹۷  فرد  مثبت بوده است .

کتابی در ادامه با اشاره به چگونگی تزریق واکسن کرونای روسی در شهرستان اسدآباد مطرح کرد: در مرحله نخست ۱۰ دُز واکسن کرونای روسی به کارکنان مراقبت های ویژه کرونا در بیمارستان ها تزریق شد و جمعه هفته گذشته نیز آمار ۱۵۰ نفر از کادر درمانی در معرض خطر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای اختصاص مرحله دوم واکسن کرونای روسی به مرکز ارائه داده شده است.

فرماندار اسدآباد امروز از روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در دفاتر پیشخوان دولت ، تعدادی از بانک های عامل ، ایستگاه تشخیص سریع و رایگان آزمایش سریع(رپید تست)  مستقر در میدان غدیر بازدید کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار