معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از آغاز اجرای طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان این که براساس تدابیر انجام شده ۷۰۰ معتاد متجاهر در سطح معابر این استان جمع آوری و ساماندهی می شوند، گفت: پیش از اجرای این طرح نیز ۵۲۰ معتاد دیگر در سطح استان البرز جمع آوری شدند.

او افزود: معتادان جمع آوری شده به مراکزی که از قبل برای آن ها تدارک دیده شده است انتقال یافته تا مراحل درمان و کاهش آسیب ها را طی کنند.

فردی گفت: ١٣ مرکز اقامتی میان مدت با هماهنگی نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز برای بازپروری این معتادان در سطح استان فعال شده است.

او افزود: یکی از عوامل ناامنی در جامعه وجود معتادان متجاهر است که به دستور استاندار البرز این طرح به صورت ویژه در استان اجرایی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت مرکز ترک اعتیاد بانوان در استان البرز اشاره کرد و گفت: اکنون ۵۵ زن معتاد خود معرف به این مرکز انتقال یافته اند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار