رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از کسب جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی استرالیا از سوی فیلمساز این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: فیلم کوتاه دیجامه ساخته امیرعلی میردریکوند از اندیمشک جایزه بهترین فیلم بخش بین الملل جشنواره فلوریو استرالیا را کسب کرد و این جشنواره اختصاصی با موضوع محیط زیست است، سیزدهم و چهاردهم فوریه در شهر مکلارن ویل استرالیا برگزار شد.

او بیان داشت: فیلم کوتاه دیجامه در مورد یک جوان امروزی است که در یک اتاق قدیمی با وسایل شکاری که پدربزرگش استفاده می‌کرده روبرو می‌شود و به بررسی آن‌ها می‌پردازد.

بازگیر افزود: در فیلم دیجامه که برای حفظ وی محیط زیست و به ویژه حمایت از پرندگان ساخته شده است، تغییر نگاه امروزی به شکار نسبت به گذشته، بخوبی به تصویر کشیده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک تصریح کرد: فیلم کوتاه دیجامه تا به حال از چهار جشنواره جهانی کاندیدای جایزه بهترین فیلم شده و در جشنواره‌های مختلفی در ایران، ایتالیا، فرانسه، مراکش، رومانی، عراق، اوکراین، انگلستان، امریکا، مکزیک، اسپانیا و استرالیا حضور پیدا کرده است.

این مقام مسئول گفت: کسب جایزه بخش فیلم جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، جایزه جشنواره ملی تولیدات رسانه‌ای اصفهان، جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره بین المللی فیسم مراکش، کاندیدای بهترین فیلم از جشنواره بین المللی سبز ایران،در فیلم دیجامه مصطفی شهاوند و استاد ابوالقاسم قاسمی ایفای نقش نموده اند.

لیلا براتی تصویربردار و تدوینگر این فیلم بوده و همچنین میلاد احسانی نسب صدابرداری و حسن مهدوی صداگذاری این اثر را برعهده داشته اند

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.