مسابقات بزرگ شطرنج آنلاین سیرجان با قهرمانی استاد بزرگ پوریا درینی از جیرفت به کار خود پایان داد.

علیرضا موسی علی رئیس هیئت شطرنج استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات بزرگ شطرنج آنلاین به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارکه فجر، با پشتیبانی مالی شرکت جهان فولاد سیرجان و همکاری هیئت شطرنج شهرستان سیرجان برگزار شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات ۷۰۲ بازیکن شطرنج از سراسر کشور که در بین آن‌ها بازیکنان مطرحی، چون اساتید بزرگ و بین المللی حضور داشتند، در بستر نرم افزار و سایت لیچس به مدت دو ساعت و با کنترل زمانی بلیتز برگزار شد.

موسی علی تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات، استاد بزرگ پوریا درینی از جیرفت، استاد فیده امیرحسین جمشیدی از کرج و استاد فیده آرمان حاکمی از تهران حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت شطرنج استان کرمان بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها که از حیث شرکت کننده در کشور کم سابقه بوده است با سرپرستی موحد صادقیان رئیس هیئت شطرنج سیرجان و سعید امین عباسی مسئول کمیته ورزشی شرکت جهان فولاد با مسئولیت و داوری غلامرضاخواجویی نژاد و مسعود رشیدی به انجام رسید.

موسی علی افزود: در این دوره از مسابقات در مجموع سی میلیون ریال جایزه نقدی در بین ۲۲ بازیکن برتر و رده‌های سنی مختلف اهدا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار