عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس در خصوص انتخابات هیئت تنیس استان خراسان شمالی و شرایط تنیس این استان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، داوود عزیزی، رئیس  فدراسیون تنیس در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان خراسان شمالی در خصوص این انتخابات و شرایط تنیس این استان اظهار کرد: انتخابات در یک فضای دوستانه انجام شد و به رئیس جدید تبریک می‌گویم. با توجه به این که در استان خراسان شمالی، مجموعه زمین‌های تنیس متمرکز وجود ندارند، می‌تواند در تنیس کشور بهتر از این‌ها عمل کند و اداره کل و مسئولان ورزش این استان نگاه خاصی به تنیس داشته باشند تا بتوان یک مجموعه از زمین‌های تنیس را در این استان داشته باشیم.

عزیزی ادامه داد: فدراسیون تنیس به توسعه این ورزش در خراسان شمالی علاقه‌مند است تا بتوانیم تنیسور‌های خوبی را از این استان به ورزش کشور معرفی کنیم. قهرمان مسابقات تنیس زیر ۱۸ سال جزیره کیش از این استان بود و به نظر من ظرفیت خوبی دارد. باید زیرساخت‌های خوبی در استان خراسان شمالی تاسیس شوند. فدراسیون تنیس آماده هرگونه همکاری در این خصوص می‌باشد. یکی از راه‌های توسعه این رشته، مدارس هستند.
رئیس فدراسیون تنیس در خصوص جایگاه تنیس کشور در آسیا تصریح کرد: متاسفانه در سطح ۴ آسیا قرار داریم و رقابت‌های فدکاپ در مالزی و دیویس کاپ در ترکمنستان را در پیش خواهیم داشت. اگر زمین‌های هاردکورت در این استان وجود داشتند، تیم ملی برای تمرین می‌توانست به این استان سفر کند. با مدیر کل و استاندار گفت‌وگوی خوبی داشتم تا زمین‌های هاردکورت در این استان ساخته شوند و مرکزی برای تمرین تنیسور‌های کشور شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تنیس ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار