معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری تفت گفت: سمن‌ها حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت هستند، لذا خواسته‌های مردم را بررسی و به دولت منعکس می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدجواد نعمتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهرستان تفت با تأکید بر لزوم حمایت از سمن‌ها گفت: سمن‌ها حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت هستند لذا خواسته‌های مردم را بررسی، اولویت‌بندی و به دولت منعکس می کنند.

او ادامه داد: همچنین می‌توانند برخی مأموریت دستگاه‌ها را مطابق قوانین و بر اساس اهداف و شیوه‌های اجرایی خود برعهده گرفته و از این طریق بسیاری از نارضایتی‌ها کاهش خواهد یافت.

نعمتی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد بازوان دولت و دستگاه‌های اجرایی هستند اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد باید بر اساس تکالیف قانونی خود فعالیت کرده و در انجام فعالیت‌های خود موارد مندرج در اساسنامه و دستورالعمل‌های مربوطه را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و جوانان در جامعه، توسعه و پیشرفت را به همراه دارد و یکی از شاخص‌های مهم و تأثیرگذار توسعه میزان مشارکت اجتماعی در آن جامعه است.

این مسئول اظهار داشت: در جلسه شورای توسعه و حمایت شهرستان تفت با تأسیس ۴ سازمان مردم نهاد شهرستان موافقت شد و این سمن‌ها می‌توانند فعالیت خود را بعد از طی شدن مراحل قانونی و اخذ مجوز آغاز کنند.

جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان تفت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، تعدادی از روسای ادارات و جمعی از متقاضیان تشکیل سازمان‌های مردم‌ نهاد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.