نوری در تذکر پیش از دستور خبر داد:

سقوط یک شهروند در چاه بدون سرپوش حاشیه بوستان نهج البلاغه

عضو شورای شهر تهران گفت: آیا قرار نیست سایه خطر سقوط در چاه و برق گرفتگی از روی سر شهروندان برچیده شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر گفت: تذکر من مربوط به مسئله ایمنی و ضرورت توجه به ایمنی (HSE)  در تمام دستگاه‌های مرتبط است.

وی ادامه داد: متاسفانه صبح دیروز شاهد سقوط یک شهروند جوان در چاه بدون سرپوش در حاشیه بدون نور بوستان نهج البلاغه بودیم که خوشبختانه با اطلاع رسانی و ورود نیرو‌های آتش نشان آن فرد نجات یافت.

عضو شورای شهر تهران افزود: آیا قرار نیست سایه خطر سقوط در چاه و برق گرفتگی به واسطه کم توجهی‌های دستگاه‌های متولی روزی از روی سر شهروندان برچیده شود؟ هنوز چاه‌های آب و فاضلاب بدون سرپوش حادثه آفرینی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: همچنان تیر‌های چراغ برق و پروژکتور‌های خالی از نور در شهر باعث بوجود آمدن حادثه می‌شوند؛ هرروز به نقاط بی دفاع شهر به واسطه عدم تامین روشنایی و تبدیل فضا‌هایی که مامن بزهکاران برای اعمال مجرمانه است، افزوده می‌شود.

نوری تصریح کرد: داشتن محیط امن و ایمن مطالبه و حق تمام شهروندان است، درست وقتی ما بر سر نام HSE با ماموریت حیاتی در شهر به مجادله می‌نشینیم، دقیقا این شهر و شهروندان هستند که از حوادث خرد و کلان خسارت می‌بینند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: تا زمانی که سازمان‌ها و نهاد‌ها به صورت جزیره‌ای عمل کنند و رسالت خود را برای تحقق HSE انجام ندهند همچنان شاهد نارسایی خواهیم بود به همین دلیل از شرکت آب و فاصلاب، شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری می‌خواهم که با هم همکاری متقابل داشته باشند و با فوریت این موضوع را پایش کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
عضو شورای شهر تهران گفت: آیا قرار نیست سایه خطر سقوط در چاه و برق گرفتگی از روی سر شهروندان برچیده شود؟

والا شورای شهر شمایین ازبقیه میپرسین
Italy
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
واقعا شهرداری یه گشت تو منطقه خودش بزنه این فجایع پیش نمی آید آخه ازپشت میز که نمیشه مدیریت کرد
آخرین اخبار