فرماندار شهرستان چابهار گفت: از ستاد مبارزه با کرونای استان درخواست کرده ایم تا چابهار را برای ورود مسافران منطقه ممنوعه اعلام کنند.

رحمدل بامری فرماندار شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در این روز‌ها شاهد افزایش تعداد مسافر و ماشین‌های غیر بومی در چابهار هستیم که این امر بسیارنگران کننده است.

او با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته کرونا و روز‌های پایانی سال ادامه داد : از ستاد مبارزه با کرونای استان و کشور درخواست کرده ایم تا شهرستان چابهار را برای ورود ماشین‌های غیر بومی و مسافران منطقه ممنوعه اعلام کنند.

بامری گفت: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در منطقه آزاد چابهار موفقیت آمیز بوده و تداوم سمپاشی و ضدعفونی مراکز تجاری، آموزشی و تفریحی تا عادی شدن شرایط همچنان ادامه دارد.

فرماندار چابهار با بیان اینکه چابهار هم‌اینک از نظر امکانات بهداشتی و درمانی در وضعیت بدی است و تنها بیمارستان ۱۷۰ تختخوابی آن جوابگوی جمعیت ۷۰۰ هزار نفری از جاسک تا راسک نیست، خاطرنشان کرد: چنانچه با افزایش تردد و هجوم جمعیت شیوع کرونا بیشتر شود در وضعیت بدتر از قرمز از لحاظ شیوع این ویروس قرار خواهیم گرفت.

بامری تاکید کرد: از تمامی مسافرانی که قصد سفر به چابهار را دارند به طور جد درخواست می‌شود از سفر به این شهرستان خودداری کنند و تنها به شهروندان بومی اجازه تردد داده خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
بیشتر سنی ها میرن اونجا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
واقعا چابهار میشه مرکز کرونا....
آخرین اخبار