به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر ۱۶۰ خط در مشهد فعال است که با پراکندگی مناسب و بکارگیری ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به شهروندان
خدمترسانی میشود.
او افزود: در تمامی ناوگان کدهای QR منحصر به اتوبوس یا مینی بوس درج شده است که شهروندان میتوانند با اسکن آن از طریق گوشی هوشمند، پس از ورود به اپلیکیشن "شهرمن" در نظر سنجی کیفیت خدمات اتوبوسرانی شرکت کرده و این سازمان را در بهبود خدمات یاری رسانند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین شهروندانی که دارای تلفن همراه هوشمند نیستند نیز میتوانند از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ پیشنهادات وانتقادات خود را ارسال کنند.
حسینقلی زاده مقدم بیان کرد: در برچسبهای نصب شده دو QR وجود دارد که QR اول برای شرکت در نظر سنجی از طریق اپلیکیشن شهر من است و QR دیگر ورود به "میز خدمات الکترونیک سازمان اتوبوسرانی" است که برای دسترسی سریع و آسان به راهنمای کاربری و دریافت نرم افزارهای موبایلی به سامانه پیام کوتاه و پورتال سرویسهای شهروندی مد نظر گرفته است.
انتهای پیام//ا.د