معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان از فعالیت ۲۵ گروه بازرسی در زنجان خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال طرح بازرسی اصناف با جدیت بیشتری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مسلمی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با اجرای طرح نظارت بر اصناف که از نیمه دوم بهمن ماه در زنجان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال بعد ادامه  خواهد داشت، اکیپ‌های بازرسی به طور مستمر از واحد‌های صنفی، خدماتی و توزیعی بازرسی کرده و در صورت مشاهده تخلف با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

او افزود: این بازرسی‌ها علاوه بر نظارت بر اقلام اساسی مانند قند، شکر، برنج و مرغ بر واحد‌های عرضه کالا‌های مورد نیاز مردم در پایان سال از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی، قالیشویی و خشکشویی و فروشندگان لوازم یدکی را نیز شامل می‌شود.


مسلمی گفت: در اکیپ‌های بازرسی تشکیل شده علاوه بر حضور بازرسان سازمان و بسیج اصناف در صورت نیاز  نماینده تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی نیز حضور خواهند داشت.


او با بیان اینکه همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش  دهند، گفت:  این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات مردمی می‌باشد.


طی ۱۲ روز گذشته  ۵۷ پرونده تخلف به ارزش ۸۷۸ میلیون ریال  در استان زنجان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.