فعالیت ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور

مسئول مطالعات راهبردی و هدایت گروه‌های جهادی کشور گفت: تاکنون ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور سازماندهی شده و در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، علی ایل بیگی مسئول مطالعات راهبردی و هدایت گروه‌های جهادی کشور روز سه شنبه در مجمع جهادگران شهرستان خوی، فرهنگ‌سازی گفتمان جهادی در لایه‌های مختلف کشور را هدف اصلی فعالیت گروه‌های جهادی عنوان کرد و افزود: تشکیل جبهه جهادی خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی چشم‌انداز این نهاد بوده و با سازماندهی گروه‌های جهادی باانگیزه و با نشاط گام بلندی در محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور برداشته می‌شود.

او اظهار داشت: گروه‌های جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم با اولویت طرح شهید سلیمانی نقش آفرینی می‌کنند و همانطور که شاهد آن هستیم در میدان مبارزه با کرونا و کمرنگ کردن آسیب‌های وارده به مردم نیز نقش بسزایی دارند.

مسئول مطالعات راهبردی و هدایت گروه‌های جهادی کشور، افق برنامه‌های گروه‌های جهادی را حضور فعال در بحران‌ها عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای فعالیت، گروه‌های جهادی با تحقق شعار "کار جهادی؛ عامل پیروزی ها" در کنار مردم ایران اسلامی به ایفای نقش پرداخته اند و در هر برهه‌ای از زمان که دچار بحرانی شده ایم، نقش این گروه‌های جهادی نمایان شده و این‌ها قطعا اثر گذار خواهند بود.

او اضافه کرد: سازماندهی، ارتقای آموزش و فراهم کردن بستر ارتباط گروه‌های جهادی با یکدیگر و ایجاد گفتمان شعار "خدمت رسانی در جهت تحقق عدالت فراگیر" از اهدافی است که به دنبال آن هستیم.

ایل‌بیگی با اشاره به تقسیم بندی و فعالیت گروه‌های جهادی گفت: این گروه‌ها در کشور به هشت گروه تقسیم شده که استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان و همدان در یک گروه قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.