عادی انگاری مردم و خانواده‌ها و رعایت نکردن اصول بهداشتی تبعات ویروس کرونا را افزایش می‌دهد لذا همه باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی احساس مسئولیت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حامد قربانی فرماندار گناباد گفت:  عادی انگاری مردم یکی از آسیب‌های مهم و تشدید کننده تبعات این ویروس است و رعایت موارد بهداشتی، پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی و خودداری از حضور غیرضروری در معابر عمومی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

فرماندر گناباد با انتقاد از رعایت نکردن اصول بهداشتی در برخی صنوف از جمله میوه فروشی‌های گناباد گفت: به اندازه کافی به این کسبه فرصت داده شده است، ولی از این پس بطور قاطع و بدون اغماض با اشخاصی که موازین پیشگیرانه را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.


او بر افزایش نظارت فرماندهی انتظامی و مجامع امور صنفی گناباد بر طرح منع تردد شبانه تاکید کرد و تصریح کرد: برخی صنوف این مصوبه را رعایت نمی‌کنند و در مناطق پر تردد و محدوده‌هایی که تعدادی واحد‌های خواروبار فروشی و سوپرمارکت فعالیت دارند باید بر اساس لیست نوبت بندی از طریق مجامع امور صنفی فعالیت داشته باشند و بقیه واحد‌ها در این ساعات تعطیل شوند.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.