حوادث امروز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف محموله مواد مخدر در خوزستان

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی طی ۴۸ ساعت گذشته ۶ دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های "اهواز، ماهشهر، هندیجان و بهبهان" شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی در مجموع ۶۳۹ کیلوگرم مواد مخدر شامل؛ ۶۲۰ کیلوگرم تریاک و ۱۹ کیلوگرم حشیش کشف شده است، افزود: در این ارتباط ۶ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

قاچاقچی پارچه در اندیمشک محکوم شد

نعمت الله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پس از ارسال گزارشی از سوی نیروی انتظامی اندیمشک مبنی بر توقف یک دستگاه سمند و کشف تعداد ۵۰ طاقه پارچه، این گزارش به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد و رئیس اداره تعزیرات حکومتی پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم و بلاوجه بودن آن او را علاوه بر ضبط کالا مکشوفه به مبلغ ۶۵۷ میلیون و ۶۳۹ هزار ریال محکوم کرد.

او با بیان اینکه این رای پس از سیر مراحل قانونی جهت اجرا به اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک ارسال و میزان جریمه او وصل شد، افزود: سامانه اینترنتی http://tazirat۱۳۵.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکوائیه‌های هم استانی‌ها است.

دستگیری سارق حرفه‌ای منازل نیمه کاره در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل نیمه کاره در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و مأموران انتظامی موفق شدند با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، یک سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل نیمه کاره در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد، ادامه داد: سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سارق مسلح در دام قانون گرفتار شد

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله و دستگیری سارقان مسلح متواری، ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یکی از سارقان مسلح متواری را شناسایی و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند و ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی محل اختفای سارق مذکور را در یکی از روستا‌های اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی پس از چند روز تعقیب و مراقبت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان اینکه فرد دستگیر شده دارای ۱۵ سال حبس قطعی به اتهام سرقت مسلحانه است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارقان لوازم دکل‌های فشار قوی انتقال برق در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از لوازم دکل‌های فشار قوی انتقال برق در اراضی برون‌شهری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۱ با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضا‌ئی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از محل دپوی سارقان ۳۷ قطعه نبشی، تعداد ۱۶۹ عدد پیچ و مهره اتصالات و ادوات باز و بریدن قطعات دکل‌ها کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کشف کالای قاچاق در آغاجری

سرهنگ محمد اسماعیلی فرمانده انتظامی آغاجری گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق و ارز، ماموران انتظامی حین کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه پراید وانت و پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و ماموران انتظامی ضمن رعایت حقوق شهروندی با استفاده از علائم هشدار دهنده خودرو‌ها را توقیف و در بازرسی از آن‌ها تعداد ۴ دستگاه توستر، ۵ دستگاه سبزی خردکن، ۸ کتری برقی، ۷ دستگاه هم زن برقی، ۵ دستگاه زودپز، ۱۰ دستگاه آبمیوه گیری، ۵ دستگاه چرخ گوشت، ۶ دستگاه اتو، وسایل دریل برقی و سنجد، ۲۰۰ اره آهن بر، ۴۰۰ مته فلزی، ۵۰۰ مته دیواری، ۳۰۰ چپقی، ۲۰۰ صفحه مینی سنگ و ۵۰۰ تیغ اره فاقد هرگونه مدارک و اسناد گمرکی کشف کردند.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این ارتباط ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این کلانشهر بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۴ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل امده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، بیان داشت: در بازجویی‌های پلیس متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.