همزمان با افزایش فشار‌ها بر مورینیو، مدیران باشگاه تاتنهام ۲ گزینه را برای جانشینی سرمربی تیم خود در نظر گرفته اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افت چشمگیر عملکرد تیم فوتبال تاتنهام در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال انگلیس ، باعث افزایش فشار‌ها بر خوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این تیم شده است. این در حالی است که در ابتدای فصل از تاتنهام به عنوان یک مدعی قهرمانی نام برده می‌شد، اما این تیم از ۱۲ دیدار اخیر خود در لیگ برتر انگلیس تنها ۱۲ امتیاز کسب کرده و موقعیت اسپرز‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به خطر افتاده است.

براساس ادعای نشریه دیلی میل، سران باشگاه تاتنهام ۲ گزینه را برای جانشینی سرمربی ۵۸ ساله خود در نظر گرفته اند. برندان راجرز که در حال حاضر هدایت لسترسیتی را بر عهده دارد و این تیم را به یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کرده است، در کنار یولیان ناگلزمن که در فصل گذشته موفق شد با لایپزیگ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، گزینه‌های مدیران باشگاه تاتنهام برای هدایت این تیم هستند.


بیشتر بخوانید


مشکل بزرگی که مانع از اخراج مورینیو ‌می‌شود، رقم سنگین قرارداد او با تاتنهام است؛ زیرا سرمربی پرتغالی سالانه ۱۵ میلیون پوند دستمزد دریافت می‌کند و یکی از پر درآمد‌ترین مربیان جهان است؛ بنابراین اخراج مورینیو ممکن است تاتنهام را دچار ضرر مالی هنگفتی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار