سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در حوزه ساخت باغ موزه دفاع مقدس، کیفیت مناسب و سرعت بخشیدن به روند اجرای کار باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جلسه دیدار مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند.

او افزود: حفظ این تاریخ ارزشمند و انتقال آن به نسل جوان از اهمیت بسزایی برخوردار است و در تقویت روحیه انقلابی نیز مؤثر است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایجاد باغ موزه دفاع مقدس را یکی از راهکار‌های مهم در زنده نگهداشتن یاد شهدا و همچنین خاطرات دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع در استان باید به میدان بیایند و در جهت احداث باغ موزه دفاع مقدس و نیز یادمان شهدا هم افزایی داشته باشند.


بیشتر بخوانید


فرهادی ادامه داد: در این دو موضوع، کیفیت مناسب و سرعت بخشدن به روند اجرای کار باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در این دیدار، سرهنگ فلاحی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص احداث باغ موزه دفاع مقدس در شهر بیرجند و مشکلات و موانع اجرای طرح ارائه کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار