وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه خود، ضمن به اشتراک گذاشتن تصویری از مراسم افتتاحیه 5G در تهران، توضیحاتی نیز در این باره ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل پنجم اینترنت صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در پارک آب و آتش افتتاح شد. به دنبال همین موضوع، آذری جهرمی دقایقی پیش تصاویری از مراسم افتتاحیه را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و با اشاره به پیشرفت‌‎های چشمگیر استفاده از اینترنت از ابتدا تا کنون نوشته است:

"ما که بچه بودیم بالاترین تکنولوژی ممکن این تلفن‌های آلمانی بود که هر رقمش یک سوراخ بود و باید برای شماره گرفتن چند بار در جهت عقربه‌های ساعت میچرخوندیمش. یادتون میاد؟
بزرگ‌هم که شدیم و رفتیم دانشگاه، تازه اینترنت اومده بود. اینترنت بالای ۱۲۸ کیلو بایت رویا بود برامون. با هزار دنگ و فنگ میشد به اینترنت وصل شد.
اصلا یک روزی برامون ممکن نبود فکر کنیم که 3G میاد تو کشور، بعدش 4G و امروز هم 5G.
امروز رفته بودم آغاز به کار عمومی خدمات فایو جی تهران رو افتتاح کنم. می‌دونید که سرعت دانلود فایو جی به طور متوسط چیزی حدود ۱ گیگابایت بر ثانیه ست. بعد از افتتاح که تست سرعت کردیم و نتیجه حیرت‌انگیز رو دیدم یاد صدای دایال آپ خودمون افتادم. یاد اینترنت ۱۲۸ کیلوبایت. یاد کارت اینترنت ۵ ساعت ( بعلاوه ۵ ساعت شبانه ).
این مرد جوانی که کنار من تو عکس می‌بینید اسمش حسین آقاست. موقع افتتاح سایت فایو جی ایرانسل ازش خواستم که افتخار بدند و ایشون روبان افتتاح رو قیچی کنند. چون فایو جی برای همین‌هاست. همین‌ حسین آقا و امثال حسین آقا هستند که آینده رو می‌سازند؛ #آینده_روشن رو.
برای دیدن عکس‌ها لطفا ورق بزنید
"

افتتاح 5G توسط وزیر ارتباطات

افتتاح 5G توسط وزیر ارتباطات


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
به همه پیشنهاد میکنم کلمات "3g speed" را جستجو کنند تا بفهمند که راه اندازی 4g، یک شوخی بیش نیست چه برسد به نسل پنجم..!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
من دیشب رفتم دکتر برای اینکه بتونم پول داروهامو کارت به کارت کنم از داروخونه اومدم بیرون رفتم اونور خیابون کلی صبر کردم که نت وصل بشه اخر هم دست از پا دراز تر برگشتم تو داروخونه و یه قلم دارمو پس دادم
اینترنت کحا بود اخه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
شبکه ملی اطلاعات رو راه بیاندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
ضرر امواج 5g موبایل رو دیگه کجای دلمون بذاریم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
هنوز 3g و 4g به سرعت خودشون نرسیده رفتند سراغش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
چه مدلی از گوشی ها ۵G دارند و از چه قشری هستند این از ما بهترون؟؟؟؟؟آینده بچه های این سرزمین با اعتماد به نفس و داشتن هویت مستقل تامین می شود نه این ابتکارات که فقط برای بچه های مسئولین و ثروتمندان و پایتخت نشین ها طراحی شدند
Iran (Islamic Republic of)
قوام
۲۱:۱۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
معلومه داره خودشو واسه انتخابات اماده میکنه.