رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

جریان جهادی مولفه‌ی قوی شدن انقلاب اسلامی است

سردار زهرائی جریان جهادی کشور را به عنوان مولفه قوی‌شدن انقلاب اسلامی دانست که بسترساز برای فرآوری انقلاب و جبهه جهانی خدمت‌رسانی جهادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار زهرایی در آئین افتتاحیه اولین دوره توانمندسازی هنری و رسانه‌ای جهادگران فارس با عنوان "رساف" که به همت بسیج سازندگی و با همکاری سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس و به شکل مجازی برگزار شد، با بیان اینکه یکی از کار‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌ای باید انجام دهیم، تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان قالب انقلاب است، جریان جهادی کشور را به عنوان مولفه قوی‌شدن انقلاب اسلامی دانست که بسترساز برای فرآوری انقلاب و جبهه جهانی خدمت‌رسانی جهادی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در هر گروه جهادی، باید یک رابطه رسانه‌ای آموزش دیده حضور داشته باشد.

او تأکید کرد: وقتی می‌توانیم بگوییم ۴۲هزار گروه جهادی فعال داریم که ۴۲ هزار رابطه رسانه‌ای و خبرنگار جهادی داشته باشیم.

سردار زهرائی با بیان اینکه از میان این ۴۲ هزار گروه جهادی، شاید فقط چند صد گروه فعالیت رسانه‌ای دارند، ولی شبکه متشکل از ۴۲ گروه جهادی وجود دارد که این شبکه بهترین شبکه‌های مردمی و متصل به بسیج و انقلاب برای پمپاژ خبری و انعکاس سوژه‌ها و معرفی در شناسایی الگو‌های موفق بسیجی و حل نظام مسائل است.

به عقیده رئیس سازمان بسیج سازندگی، برای تشکیل جبهه جهانی جهادی، ناگزیر به تبلیغ و کادرسازی رسانه‌ای هستیم برای انعکاس الگو‌های و مدل‌های رفتاری موفق خودمان؛ که جهادگران هستند.

زهرایی اقدام بسیج سازندگی فارس را زیبا توصیف و اضافه کرد: در کارگروه‌های دیگر تخصصی، اعم از محرومیت‌زدایی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، و آسیب‌های اجتماعی هم این کار می‌تواند تکرار شود تا ما شاهد این باشیم که کارگروه‌ها و گروه‌های جهادی تخصصی، با انعکاس هنرمندانه و کار تبلیغی رسانه‌ای قوی، به گفتمان‌سازی قوی توسط کارگروه گفتمان‌سازی بینجامد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار