رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از معرفی دو واحد خودروسازی در سمنان جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان در دویست و هفتاد و دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان  گفت: با تصویب اعضای کارگروه و به منظور حمایت از تولید داخل و واحد‌های تولیدی استان، ۲ واحد خودروسازی در سمنان که در زمینه تولید خودروی سواری و اتوبوس فعالیت می‌کنند جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

او بیان کرد: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه در مجموع با پرداخت ۱۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۹ واحد صنعتی و کشاورزی استان موافقت و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

علی تشنه دل افزود: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ تعداد ۷۵۸ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند که پرونده ۴۸۷ واحد با پرداخت حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بسته شد و پرونده ۲۷۱ واحد نیز در بانک‌ها در دست بررسی است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست مشکلات ۲ واحد تولیدی درخصوص تخصیص گاز مایع و همچنین مسایل بانکی و زیربنایی ۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.