جعفری درباره آخرین جزئیات از رونمایی بازی ژنرال در سایه توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها شاهد آن هستیم که بسیاری از نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان اوغات فراغتشان را با بازی کردن می گذرانند و همین امر می‌طلبد که وقت خود را با بازی‌های مناسب بگذرانیم تا وقت‌مان بیهوده هدر نرود.

در حال حاضر بهتر است بدانید که نزدیک به ۳۲ میلیون بازیکن ایرانی وجود دارد که به طور متوسط ۹۳ دقیقه در روز بازی می‌کنند و همین عامل موضوعی مهم برای ساخت‌بازی‌های بومی و تاریخی است تا تاریخ را برای همگان به نمایش بگذارد و هموطنان با تاریخ آشنا شوند.

البته در چند وقت اخیر بازی‌های خوبی در این زمینه مانند سفیر عشق و ... ساخته شده و باید این روند هرچه سریع‌تر پیش برود تا نوجوانان با فرهنگ اسلام و انقلاب بیشتر آشنا شوند.

یکی دیگر از بازی‌هایی که این روز‌ها بحث آن بسیار داغ شده و از کیفیت و گرافیک بالایی هم برخورد دار است، بازی ژنرال در سایه است که قرار بود در سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلمیانی رونمایی شود، اما از آن رونمایی نشد و برای علت رونمایی نشدن از این بازی به سراغ مسئولان مربوطه ساخت این بازی رفتیم.
مهدی جعفری رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر علت رونمایی نشدن از بازی ژنرال در سایه در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: قصه‌ی کاراکتر حاج قاسم سلیمانی را باید اصلاح می‌کردیم، به همین دلیل تیزر بازی در سالروز شهادت ایشان منتشر شد، اما از بازی رونمایی نکردیم.

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی افزود: بعد از اصلاح کارکتر تصمیم گرفته شد که بازی را بعد از عید نوروز رونمایی کنیم.

او درباره زمان دقیق رونمایی از بازی گفت: برای بعد از عید نوروز آماده رونمایی از بازی ژنرال در سایه هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوجوان سلیمانی
۱۷:۳۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
درود بر سردار سرافرازمان حاج قاسم سلیمانی،ایشان در میادین جنگ با گروهک شیطانی داعش چه رشادتها که نشان ندادند.روحشان با حسین بن علی محشور باد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۱۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
صدیق شهید سردار دلها ژنرال در سایه نبود که !!! ایشان همیشه در کف میدانهای واقعی نبردهای مختلف بودند . روحشان شاد باد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار