تفاهم نامه همکاری مشترک با هدف تقویت کار‌های رسانه‌ای بین خانه مطبوعات خراسان رضوی و شورای اسلامی استان امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی محمودی مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی گفت: فرآیند‌ها مهم تر از افراد هستند و اهمیت فعالیت رسانه‌ای شورای اسلامی استان در انعکاس شبکه مسائل مردم و ضریب دادن به مشکلات و امور نقاط کم برخوردار است.


اوضمن ابراز امتنان از این نگاه شورای اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهمیت ارتباط با رسانه ها، افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها باید توسط سازمان‌ها و دستگاه‌ها بیش از پیش تقویت و حمایت شوند، چرا که از طریق جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای می‌توان خواسته‌های مردمی را مطالبه و پیگیری نمود.


بیشتر بخوانید


شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی استان ضمن ابراز خرسندی از این اقدام مشترک گفت: خبرنگاران باید واقعیت‌های جامعه را منعکس کنند؛ لذا برای ایجاد حس امیدواری در بین مردم نیاز است بیشتر به واقعیت‌های مثبت جامعه پرداخته شود.


او افزود: شورای اسلامی استان مصمم است تا بتواند با کمک خانه مطبوعات و رسانه دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای را برای اعضای شورای اسلامی استان برگزار نماید.


در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری مشترک بین خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی و شورای اسلامی استان توسط محمودی مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان و شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی استان به امضاء رسید.


انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.