پورعاطف اجرای طرح شهید سلیمانی در دشت آزادگان را گامی موثر برای کنترل کرونا دانست و گفت: مشارکت همگانی سبب موفقیت این طرح می‌شود.

عباس پورعاطف معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت همه ادارات شهرستان گفت: اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی به منظور کنترل و مدیریت بیماری کرونا موثر است.

او با بیان اینکه با همدلی و همگرایی ادارات، کادر بهداشت و درمان و نیرو‌های بسیج امیدواریم در محلات شهرستان شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم، افزود: بهترین راه برای جلوگیری از انتشار بیماری خودداری از حضور در تجمع با ویژه فاتحه خوانی‌ها و عروسی‌ها و همچنین مکان‌های پرتردد است.

پورعاطف در تشریح تقسیم بندی طرح محله محور شهید سلیمانی بیان داشت: پایش روستا‌ها به صورت یک محله بر عهده بخشداران، مرکز شهر و محوطه بازار مرکزی و اطراف آن به عهده اداره صنعت و معدن، منطقه ۱۱۲ هکتاری به عهده اداره آبفا، کوی جهاد به عهده کمیته امداد، مسکن مهر به عهده اداره جهاد کشاورزی، ابوذر یک و ۲ و آلبوجلال جنوبی و مالکیه علیا به عهده شهرداری سوسنگرد، ۹۰ دستگاه به عهده اداره امور برق، سه راه هویزه و بلوار معلم به عهده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: پایش شهر کوت سید نعیم به ۲ محله تقسیم و بر عهده شهرداری کوت سید نعیم، بخش بستان با مدیریت بخشداری در بین اداره بخش تقسیم بندی شده است، همچنین شهر ابوحمیظه ۲ محله بر عهده شهرداری ابوحمیظه، کوی مشروطه و بنیاد شهید بر عهده جمعیت هلال احمر، کوی خزعلیه و آلبوجلال شمالی بر عهده اداره آموزش و پرورش و کوی فرهنگیان بر عهده اداره بهزیستی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اجرای دقیق این طرح‌ها می‌تواند نقش بسزایی در بیماریابی، ردیابی بیماران و همچنین کاهش بار بیمارستان‌ها داشته باشد، ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها بتوانیم از انتشار بیماری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.