رئیس جدید موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره):

مسیر آیت الله مصباح یزدی را ادامه خواهیم داد

حجت الاسلام رجبی گفت: با تمام تلاش مسیر ترسیم شده مرحوم علامه مصباح یزدی بالنده باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، رهبر معظم انقلاب در حکمی اعضای هیئت امنای موسسه امام خمینی (ره) را تعیین و حجت الاسلام محمود رجبی را به عنوان مدیر جدید این موسسه آموزشی و پژوهشی منصوب کردند.

در حکم رهبر معظم انقلاب که حجت الاسلام محمدی عراقی، رئیس دفتر رهبر انقلاب در قم آن را قرائت کرد حجج اسلام محمود رجبی، غلام رضا فیاضی، محمدی عراقی، علی مصباح یزدی و مجتبی مصباح یزدی را به عنوان هیئت امنای جدید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) منصوب شدند.

حجت الاسلام رجبی ،رئیس جدید موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در مراسم معارفه در سخنانی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب برای ادامه پویایی و بالندگی این موسسه گفت: با همکاری هیئت علمی و اساتید موسسه مسیر آیت الله مصباح یزدی را ادامه خواهیم داد.

او با اشاره به میراث گرانبهای علمی مرحوم آیت الله مصباح یزدی افزود: تمام تلاش علمی و آموزشی را به کار خواهیم بست تا مسیر ترسیم شده مرحوم آیت الله مصباح یزدی زنده و بالنده باقی بماند.

همچنین در این مراسم از ۲ کتاب تاریخچه مبارزات سیاسی و سابقه علمی مرحوم ایت الله محمد تقی مصباح یزدی (ره) و جرعه‌ای از کوثر مصباح رونمایی شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
ایشالا ...
آخرین اخبار