اخبار حوادث ۲۹ بهمن ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث ۲۹ بهمن ۹۹ استان بوشهر را در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق در بندر کنگان

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک فروند شناور باری در بندر کنگان کشف شد.

سردار ولی اله رضایی‌نژاد افزود: دریابانان کنگان با اطلاع از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق با یک شناور و احتمال تخلیه آن، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و موفق به توقیف شناور شدند.

او ادامه داد: پس از بازدید مأموران از شناور توقیفی، تعدادی کالای قاچاق شامل ۱۳۰ عدد ساعت مچی هوشمند، ۲ هزار و ۴۸۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۴ هزار عدد سوزن تتو، ۳۴۰ کیلوگرم کشمش، ۱۲ دستگاه اسپیکر، یک دستگاه کپی، ۱۸۰ کیلوگرم وسایل خرازی و حدود ۲ هزار و ۶۰۰ عدد لوازم آرایشی کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد:کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

رضایی نژاد گفت: پنج ملوان به همراه ناخدا دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ابزارهای قاچاق در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی انبار انواع ابزار آلات قاچاق در شهرستان دشتستان خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: ماموران پلیس آگاهی دشتستان با اقدامات اطلاعاتی از دپوی ابزارآلات قاچاق در منزلی در شهر برازجان مطلع شدند و پس از بازرسی از این مکان با هماهنگی مقام قضائی، موفق به کشف انواع ابزار آلات قاچاق شدند.

او ادامه داد: براساس برآورد کارشناسان، ارزش تقریبی ابزارآلات کشف شده ۳۵ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در گناوه

با توقیف یک دستگاه خودرو سواری، ۷۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناوه توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس شهرستان گناوه موفق شدند یک محموله تریاک را شناسایی کنند.

سرهنگ عبدالرضا شبانی با اشاره به اینکه محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو سواری در حال انتقال بوده است، افزود: خودرو یاد شده غافلگیرانه در یکی از مسیر‌های شهرستان گناوه متوقف شد و در بازرسی از آن، ۷۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

او با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ در این عملیات، بیان کرد: متهمان قصد داشتند محموله مواد مخدر را که از استان‌های همجوار تهیه کرده بودند از مسیر شهرستان گناوه به استان خوزستان انتقال دهند که در دام عملیاتی پلیس گرفتار شدند.

کشف ۵۵ دستگاه ماینر در یک منزل مسکونی

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال از یک منزل مسکونی در شهر بوشهر خبر داد.

سردار خلیل واعظی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد اطلاعاتی مبنی بر اینکه در منزلی مسکونی واقع در شهر بوشهر دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به صورت غیر قانونی نگهداری و استفاده می‌شود.

او ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه پس از ورود به این منزل و بازرسی از آن ۵۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و ۲۰ قطعه لوازم جانبی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری چهار متهم، عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان مربوط ارزش ماینر‌های کشف شده ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

محموله کفش قاچاق به مقصد نرسید

از یک دستگاه خودرو سواری، ۵۷۶ جفت کفش قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ماموران کلانتری ۱۲ بیدخون این فرماندهی با کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور خروجی شهر عسلویه موفق شدند یک دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

 سرهنگ ستاد پیمان فتاحی افزود: این خودرو قصد داشت با خروج از شهرستان عسلویه در استان همجوار محموله خود را به مقصد از پیش تعیین شده انتقال دهد.

او بیان کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۵۷۶ جفت کفش خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با اشاره به دستگیری دو متهم، عنوان کرد: ارزش اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.