معاون سیاسی استانداری قزوین:

با پروتکل شکنان به طور جدی برخورد می‌کنیم

معاون سیاسی استانداری قزوین گفت:با توجه به خطرات ویروس جهش یافته کرونا مقررات جدید کرونایی اجرا خواهد شد و با پروتکل شکنان به طور جدی برخورد می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استانداری قزوین در نشست فرمانداران استان، مدیران کل سیاسی، حراست و امنیتی استانداری و بخشداران شهرستان بوئین زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،گفت: ویروس کرونا که اخیرا با عنوان کرونای انگلیسی در آبیک مشاهده شد نوع جهش یافته این ویروس است که با سرعت انتشار و کشندگی بالا حتی رده‌های سنی پایین از جمله نوجوانان و جوانان را هم مبتلا می‌کند، بنابراین نیاز به مراقبت جدی برای مقابله با پروتکل شکنان داریم.

حبیبی در ادامه با تاکید بر لزوم تقسیم کار و بهره گیری از توان و ظرفیت تمامی نهاد‌ها در مراقبت از سلامتی مردم در مقابله با ویروس کرونا افزود: اگر بی تفاوت باشیم کرونا پیروز می‌شود و فشار‌های ناشی از آن بر جامعه افزایش می‌یابد.

او اضافه کرد: روند کاهشی چند هفته اخیر موجب افزایش نشاط در جامعه شده بود که متاسفانه با توجه به عادی انگاری‌هایی که صورت گرفت روند کاهشی انتقال این ویروس متوقف شد.

حبیبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه سال آینده گفت: نتایج انتخابات اخیر مجلس نشان می‌دهد برگزاری انتخابات به عنوان وظیفه ذاتی وزارت کشور در بی طرفی کامل بوده و سیاست دولت در اجرای انتخابات آینده نیز عدم جانبداری از گروه سیاسی خاص است.

او مهار ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت مردم، رعایت قانون، ایجاد زمینه مشارکت مردم در انتخابات و ارتقاء سطح امنیت و رقابت انتخاباتی را از مهم‌ترین رویکرد‌های وزارت کشور در انتخابات سال آینده اعلام و اضافه کرد: مشروعیت، دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی و اقتدار کشور بامشارکت حداکثری مردم درانتخابات محقق می‌شود و با ایجاد فضای رقابتی زمینه حضور با نشاط احزاب، جوانان و بانوان و اقشار مختلف مردم را در عرصه رقابت‌های سیاسی فراهم می‌کنیم.

معاون سیاسی استانداری قزوین همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال تاکید کرد: مدیریت تنظیم بازار، کنترل و رصد مداوم قیمت‌ها و توزیع اقلام اساسی از جمله برنامه‌هایی است که باید مدنظر قرار گیرد تا روز‌های پایانی سال در کام مردم تلخ نشود.

در ابتدای این نشست فرمانداران، مدیران کل حراست، سیاسی و امنیتی استانداری و بخشداران شهرستان بوئین زهرا با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه‌های توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی، مقابله با ویروس کرونا، تنظیم بازار، جلوگیری از بحران‌های کارگری، راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات، نظارت بر عملکرد ادارات تابعه و نحوه فعالیت اتباع افغان در مناطق مختلف استان مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار