باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی رتبه اول خبر جشنواره ابوذر

با معرفی آثار برتر جشنواره ابوذر باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی رتبه اول خبر این جشنواره را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پس از بررسی ۳۲۵ اثر ارسال شده به نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی هیئت داوران باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی را به عنوان رتبه اول خبر این جشنواره انتخاب کرد.

بر همین اساس در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی تندیس جشنواره و لوح افتخار به باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی اهدا شد.

آثار برگزیده نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی به شرح زیر است:

  • بخش خبر:
    باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی با دو اثر حمایت از تولید کمباین ایرانی و صادرات سبزی و صیفی استان مرکزی در موضوع اقتصاد مقاومتی و جهش تولید رتبه اول را کسب کرد، سعیده مجتهدی از خبرگزاری ایرنا شهرستان خمین با اثر زنان نیمه پنهان رونق تولید در موضوع اقتصاد مقاومتی و جهش تولید رتبه دوم و خانم حیدری از پایگاه خبری نسیم خنداب با اثر زعفران فرصت طلایی برای رونق اقتصادی در موضوع اقتصاد مقاومتی و جهش تولید رتبه سوم را کسب کردند.
  •  بخش گزارش:
    سمیرا عیدی گل تپه از خبرگزاری تسنیم با اثر چرا موتور هپکو خاموش شد؟
    با موضوع اقتصاد مقاومتی و جهش تولید (زیر شاخه مطالبه گری درباره خصوصی سازی) رتبه اول خانم فرمهینی از پایگاه خبری فراهان خبر با اثر "کشت گل محمدی مرهمی بر زخم کم آبی منطقه"وعلیرضا کاظمی از پایگاه خبری دیار آفتاب با اثر "هنر صنعت فرش و صادرات... " مشترکا رتبه دوم
    با موضوع اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و یاسین یوسف پور از خبرگزاری ایسنا استان مرکزی با اثر چه کسی حق دانشجویان را کف دستشان می‌گذارد؟ با موضوع امید آفرینی رتبه سوم شدند.
  •  بخش مصاحبه:
    ریحانه جلالی فراهانی از خبرگزاری فارس با اثر روستایی که با تحریم آمریکا به قطب گردشگری تبدیل شد با موضوع اقتصاد مقاومتی و جهش تولید رتبه اول، مبین جلیلی از خبرگزاری تسنیم با اثر حکایت خواندنی از جهاد بانوی طلبه در کرونا با موضوع کرونا و کمک مومنانه رتبه دوم و حمید رضا جلالی فراهانی از خبرگزاری فارس با اثر۵۰ درصد تحریم‌های آمریکا بعد از برجام بوده است با موضوع بصیرت و دشمن شناسی رتبه سوم ر کسب کردند.
  •  بخش یادداشت:
    میلاد ملکی از دیار آفتاب با اثر قیام لیبرال‌های ۲۰۳۰ زده علیه نماد‌های هویتی جامعه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تنها برگزیده این بخش شد.
  •  بخش چند رسانه ای:
    محمد علی یزدان پرست از معاونت فضای مجازی شبکه آفتاب با ویدئو کلیپ روز‌های ماندگار با موضوع نقش دانش آموزان اراک در انقلاب اسلامی رتبه اول، گروه حریم سایبری ساوه با اثر و موضوع شهید مهدی ناصری رتبه دوم و علیرضا نجمی از پایگاه خبری دیار آفتاب با اثر حاشیه نشینی در قلب کلانشهر اراک با موضوع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی رتبه سوم را کسب کردند.
  • جایزه ویژه شهید شاملو:

به فعال‌ترین رسانه در حوزه مطالبات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به خبرگزاری تسنیم و جایزه فعال‌ترین خبرنگار در حوزه ایثار و شهادت هم به محسن رضایی تعلق گرفت.

این آثار برگزیده مرحله استانی جشنواره ابوذر هستند هم که به جشنواره کشوری هم راه پیدا کرده اند و آثار منتخب کشوری از بین همه استان‌ها در روز پنجم اسفندماه در تهران مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.