قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: ما همگام با نظر نهایی ائتلاف بزرگ اصولگرایان حرکت کرده و نامزد مستقل معرفی نمی‌کنیم.

علیرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت انتخاباتی جریان متبوع خود، گفت: تا همین لحظه هر دو گروه ائتلافی بزرگ اصولگرایان یعنی شورای وحدت و شورای ائتلاف مسیر خود را دنبال می‌کنند.

او ادامه داد: شورای ائتلاف در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم توانمندی خود را نشان داد، توانست فهرستی را به وحدت رسانده و قاطبه اعضای آن را هم وارد مجلس کند؛ البته در حال حاضر شورای وحدت برای پر کردن خلاء‌های شورای ائتلاف در حال کار است، چرا که برخی از احزاب به شورای ائتلاف نپیوستند و شورای وحدت با محوریت جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد، نیت آن هم متحد کردن جمع کثیری از جریانات اصولگرایی با یکدیگر است.

خجسته پور افزود: امیدواریم که این دو در نهایت به وحدت حداکثری دست پیدا کنند، در این مسیر لازم است بزرگان هر دو شورا از نظریات  انفرادی خود کوتاه بیایند.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین، با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر تمایل هریک از این دو شورا به دو نامزد متفاوت، گفت: در حال حاضر اصلا موضوعات مصداقی نه در شورای وحدت و نه در شورای ائتلاف مطرح نشده است، اسامی هم که مطرح می‌شود هرکدام دارای سبد رای در دو شورا هستند اما در حال حاضر اسامی مطرح نشده است، هرچند ممکن است نامی در این بین باشد که احتمال وحدت را بیشتر کند.

فعال اصولگرا درباره معرفی جداگانه نامزد توسط هریک از احزاب اصولگرا گفت: متاسفانه برخی از احزاب که در شوراها هم حضور دارند اعلام کردند که نامزد مستقل معرفی خواهند کرد، معتقدم که اگر قرار است اقدامی انجام شود در نهایت با محور وحدت موفق خواهد شد.

او افزود: مانیفست جامعه اسلامی مهندسین هم در انتخابات گذشته و هم در این انتخابات به این صورت بوده که خود را ذیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان تعریف خواهد کرد. در حال حاضر دبیرکل جامعه مهندسین در حال کار با شورای وحدت هست اما در نهایت این ائتلاف ذیل هرکدام از این دو شورا صورت بگیرد ما نیز همگام با آن حرکت خواهیم کرد و ما نامزد مستقل معرفی نخواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار