دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات گفت: ۱۲۳ اثر، در فرصت حدود یک ماه مانده به پایان مهلت ارسال آثار، به دبیرخانه این جشنواره در سمنان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جواد نصیری دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات گفت : آخرین فرصت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ۲۸ اسفند ۹۹ است.

او بیان کرد: تا کنون ۷۱ نفر در این جشنواره ثبت نام کردند و ۳۳ نفر ۱۲۳ اثر در بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ارسال کرده‌اند.

نصیری افزود: در بخش اصلی ۹۵ اثر شامل ۵۳ عکس، پنج سرمقاله و یادداشت، ۱۱ مصاحبه، ۹ تیتر، دو خبر و ۱۵ گزارش، ارسال شده است، در بخش ویژه نیز ۲۸ اثر که شامل ۱۲ کلیپ، ۶ موشن گرافیک، هشت طرح یا تصویر، یک پادکست و یک انیمیشن به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

جواد نصیری با اشاره به استقبال گسترده از این جشنواره گفت: تا کنون از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، قزوین، آذربایجان شرقی، سمنان، خوزستان، گلستان، همدان، گیلان، کرمانشاه و قم آثار دریافت شده است.

دبیر اجرایی جشنواره مطبوعات و رسانه‌ای آیات با دعوت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای مشارکت در این جشنواره یادآور شد: این جشنواره تا ۲۸ اسفند ۹۹ ادامه دارد و افراد علاقه‌مند به حضور در این جشنواره در روز‌های باقیمانده که بارگذاری آثار در سایت راحت‌تر است به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند.

چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۲۸ اسفند مهلت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.ayat.farhang.gov.ir ثبت نام کنند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.