امام جمعه بافق گفت: برنامه‌ها و فعالیت های امامزادگان و بقاع متبرکه برای شکوفایی هرچه بهتر انقلاب اسلامی و زمینه سازی صبح ظهور در جامعه موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سعادت فر، امام جمعه بافق در جلسه معارفه اعضای جدید هیات امنای آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب امامزادگان باید قطب فرهنگی جامعه باشند و زمینه بصیرت بخشی و انقلابی بودن جوانان را فراهم کنند.

او افزود: هیات امنا ی امامزاده عبدالله در کنار فعالیت‌های عمرانی، به اجرای برنامه‌های اصیل اسلامی بپردازند و تولیدات رسانه‌ای این فعالیت‌ها را ارتقاء دهند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: ایجاد فضای معنوی و آرامش روحی برای زائران ضروری است و رسیدن به آرمان‌های اسلامی در گرو انجام کار جهادی و انقلابی است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: بهره گیری از تجربیات اعضای هیات امنا قبلی و همفکری با صاحبان علم و اندیشه اسلامی، رشد و تعالی این مکان مقدس را سرعت می‌بخشد.

او بیان کرد: با کار فرهنگی درست و اجرای برنامه‌های مذهبی و دینی خلاقانه، می‌توان ظرفیت دینی و مذهبی امام زاده عبدالله را به سطح بین المللی ارتقاء داد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار