تجلیل از کشاورزان نمونه استانی و کشوری شهرستان جلفا

با حضور صادق احمدی فرماندار شهرستان جلفا از کشاورزان نمونه استانی و کشوری شهرستان جلفا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،احمدی فرماندار شهرستان جلفا  در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه کشاورزی را شغلی ارزشمند دانست و گفت: با دستان پرتلاش شما امنیت غذایی کشور تضمین شده و همه قدردان شما هستیم

احمدی با اشاره به نقش کشاورزان در حفظ استقلال کشور در زمینه تامین نیاز غذایی گفت: در رژیم طاغوت کشاورزان ما هیچ گونه ابزار و تکنولوژی پیشرفته‌ای در اختیار نداشتند و نمی‌توانستند به خوبی از منابع خدادادی کشور برای افزایش تولید استفاده کنند.

او  در ادامه از کشاورزان خواست از مصرف بی رویه کود‌های شیمیایی و سموم خودداری کنند تا غذایی سالم و مفید به دست مردم برسد تا در آینده هم مثل سابق محصول ارگانیک تولید شود.

او گفت: قطار توسعه از میان باغات و مزارع گذشته و راهکار دستیابی به این مهم توجه ویژه به رشد و توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی است.

شایان ذکر است در این مراسم از تولید کننده‌های نمونه کشاورزی  محمد ابراهیمی تولید کننده بوقلمون گوشتی دارای رتبه برتر استانی ، حسن خانی تولید کننده نمونه ماهیان خاویاری دارای رتبه اول استانی ، یاسر قنبری تولید کننده قارچ خوراکی ،صفر علی بابا زاده مدیر عامل نمونه شرکت‌های تعاونی تولید روستایی و داوود رفیعی کارشناس نمونه پهنه مروج کشاورزی استان و  محمود ابراهیمی گلخانه دار نمونه کشوری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.