احداث ۳ پاسگاه پلیس در آزادراه غدیر

رییس پلیس راهور ناجا گفت: ۳ پاسگاه پلیس در آزادراه غدیر احداث شده است که به زودی تجهیز می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور ناجا در بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه غدیر گفت: سه پاسگاه پلیس برای این مسیر پیش بینی شده است که کار احداث آن‌ها تمام شده و به زودی تجهیز خواهند شد.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: توسعه واحد‌های گشتی را هم به این حوزه اضافه خواهیم کرد تا تصادفات به حداقل برسد.

هادیان فر افزود: محور قدیم قزوین- کرج غالبا ترافیک سنگین صبحگاهی، بین روز و به خصوص ترافیک شبانگاهی را تجربه می‌کند و همواره پرترافیک و پرتردد است.

او اضافه کرد: بخشی از این ترافیک مربوط به خودرو‌های سواری، سنگین و باری است که از تهران عبور و به جنوب و شرق کشور سفر می‌کنند.

هادیان فر افزود: احداث این آزادراه به طول ۱۶۴ کیلومتری می‌تواند بار سنگین ترافیک را کاهش دهد و موجب تسهیل در تردد رانندگان شود.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: با اشاره به پیش بینی نیوجرسی جداشونده در این مسیر، افزود:امیدواریم با این پیش بینی تصادفات رخ به رخ نداشته باشیم و رانندگان بتوانند قانونمندانه از این مسیر استفاده کنند.

هادیان فر اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ما جدا از تسهیل در تردد‌ها بحث تصادفات است که به ایمنی راه، روشنایی، دسترسی‌های رانندگان، دید مناسب، شیب‌های مناسب برای ورودی و خروجی مسیر‌ها باز می‌گردد که مورد پیگیری جدی پلیس قرار دارد.

آزادراه غدیر با عبور از استان‌های قزوین، مرکزی، البرز و تهران به چرمشهر ورامین و بزرگراه قم- گرمسار متصل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار