بارش برف:

جاده کوهستانی گنجنامه را در همدان مسدود کرد

رئیس پلیس راهور همدان گفت:جاده تفریحی گنجنامه از نیمه شب گذشته تاکنون به علت لغزندگی و شیب تند جاده و احتمال بروز حادثه مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فرخ جمالی,رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت:جاده کوهستانی گنجنامه یکی از مسیر‌های تفریحی و پرترافیک شهر همدان محسوب می‌شود که پلیس در مواقع بارش برف با هدف حفظ ایمنی مردم و خودرو‌های عبوری این مسیر را  مسدود می کند.

او افزود: به این منظور ماموران پلیس راهور شهرستان همدان از شب گذشته در ۲ مقطع زمانی اقدام به مسدود کردن این مسیر کردند که در نهایت با هماهنگی تیم‌های شهرداری برف روبی و ایمن سازی شد با این وجود همچنان جاده گنجنامه مسدود است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به دنبال بارش برف و لغزنده شدن سطح جاده از شب گذشته تاکنون ۲۰ مورد سانحه خسارتی و یک سانحه جرحی (برخورد خودرو با عابر) در محور‌های ارتباطی شهرستان روی داده است.

سرهنگ جمالی ادامه داد: آمار سوانح رانندگی به طور میانگین همزمان با بارش برف و لغزندگی جاده در طول روز ۲۰ درصد و در شب‌ها با برودت هوا، یخبندان و محدودیت دید بیش از ۴۰ درصد نسبت به روز‌های آفتابی افزایش می‌یابد.

او از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی سطح جاده ها ، اصل مهم رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.