پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص لزوم تجلیل از پیشکسوتان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،بهنام ابولقاسم پور، پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال کشور اظهار داشت: امیدوارم این مراسم‌ها ادامه دار باشد. متاسفانه فدراسیون فوتبال در هیچ زمانی از پیشکسوتان به شکل مناسبی تجلیل به عمل نیاورد و گاهی اوقات پیشکسوتان فراموش هم شده اند. متاسفانه فدراسیون در خواب خرگوشی به سر می‌برد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: معتقدم از بین نامزد‌های تایید شده تنها علی کریمی از جنس فوتبال است و افراد دیگر را شایسته این مقام نمی‌دانم. ممکن است این ایراد به او وارد باشد که سابقه مدیریتی ندارد، ولی کریمی در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند از کمک افرادی که سابقه مدیریتی دارند استفاده کند. معتقدم رئیس آینده فدراسیون باید از تمامی جهات آدم قوی باشد و باید با نزدیک شدن به دولت مردان مشکلات مالی فدراسیون را حل کند.

ابولقاسم پور در خصوص وضعیت صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی تصریح کرد: در گذشته با شرایط سخت‌تر از حال حاضر هم روبرو بودیم، اما با کمک تعصب و توانایی فنی بازیکنان از مشکلات عبور کنیم البته تیم ملی کار سختی برای صعود به جام جهانی در پیش دارد و امیدوارم این مشکلات حل شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص تمجید‌های قلعه نویی از او عنوان کرد: قلعه نویی از بازیکنان و مربیان شاخص فوتبال کشورمان هستند و نسبت به من لطف دارد. وضعیت فوتبال ما چندان مناسب و قوی نیست و در سال‌های اخیر بجز تعداد معدودی ستاره‌های شاخصی نداشتیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار