فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر:

سران طوایف برای براندازی رسم تیراندازی در عروسی ها تلاش کنند

سردار ناظری گفت: از معتمدان، سران طوایف و ریش سفیدان انتظار می‌رود برای از بین بردن رسم نادرست تیراندازی در مراسم عروسی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار محمد ناظری فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر،در چهارمین گردهمایی علماء و سران طوایف شرق استان (میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار) در بم گفت: امنیت پایه تئوری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، زیرا بدون امنیت نمی‌توان انتظار گسترش، تمدن سازی و رسیدن به جامعه آرمانی را داشت.

اوبا تاکید بر این مطلب که فقدان امنیت برابر با نابودی تمامی عرصه‌های زندگی مردم است، تصریح کرد: رزمندگان شجاع اسلام به تبعیت از فرامین امامین انقلاب توانسته اند در رقابت‌ها و جنگ‌های اطلاعاتی که با سازمان‌های مختلف جاسوسی صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی داشته اند، پنجه در پنجه آن‌ها انداخته و دفاع مقتدرانه‌ای را انجام دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر اظهارداشت: بر همین اساس قرار گاه قدس جنوبشرق کشور برنامه‌های بسیار خوبی را برای استفاده هر چه بیشتر از مردم، معتمدان، سران طوایف، علما و روحانیون داشته است و بر همین اساس از سال ۶۸ تاکنون با همکاری این قشر و نقش آفرینی نیرو‌های نظامی و انتظامی امنیت قابل قبولی را در سطح جنوبشرق کشور محقق سازد.

سردار ناظری با اشاره به ایجاد پایگاه‌های قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه در شرق و جنوب کرمان، افزود: با توجه به اعتمادی که نظام اسلامی به معتمدان، سران طوایف و ریش سفیدان دارد، انتظار داریم ارتباط مستمر و همکاری خوبی با مجموعه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی داشته باشید و از آنجا که سیاست ما ترویج برادری ،اخوت و ایجاد صلح و سازش بین طوایف است، کاری کنید که درگیری‌های طوایف کمتر شود و به رفع ناامنی‌ها کمک شود.

او اظهارداشت: از معتمدان، سران طوایف و ریش سفیدان انتظار می‌رود که در زمینه‌های ارشاد، انذار و آگاه سازی افراد متواری و معرفی آن‌ها به دستگاه‌های امنیتی و قضایی، همکاری در جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز، از بین بردن رسم نادرست تیراندازی در مراسم، جلوگیری از ارتکاب جرایم در حوزه مواد مخدر و اتباع بیگانه، جلوگیری از حضور عناصر معارض، معاندین و ضد انقلاب در حوزه استحفاظی، جلوگیری مردمی از حضور افراطیون و تندرو‌های قومی و مذهبی، اطلاع رسانی و ارائه اخبار و اطلاعات امنیتی جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری به رده‌های امنیتی و اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت‌های نظام در ارتقای زمینه‌های اقتصادی، تولیدی و معیشت مردم و جلب سرمایه گذاری همکاری لازم را داشته باشند.

سردار ناظری با بیان این مطلب که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حقیقت منشوری جهان نما است که مسیر پیشرفت و ترقی انقلاب اسلامی را مشخص می‌کند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مراحل اساسی خودسازی، جامعه پذیری، تمدن سازی و ایجاد فرهنگ مهدوی و انتظار را مطرح می‌کند و در حقیقت نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی است.

او بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پنج مرحله در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی مطرح شده است که پیروزی انقلاب اسلامی، تثبیت انقلاب اسلامی و تشکیل دولت اسلامی از جمله این مراحل بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار