کمیته انرژی و تجارت مجلس خواستار تشکیل جلسات دادرسی جدید درباره اطلاعات نادرست در سیستم عامل‌های آنلاین شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک زاکربرگ، سوندار پیچای و جک دورسی در جلسه رسیدگی به اطلاعات نادرست مارس حضور خواهند یافت. کمیته انرژی و تجارت مجلس خواستار تشکیل جلسات دادرسی جدید درباره اطلاعات نادرست در سیستم عامل‌های آنلاین شده است که شامل شهادت از فیس بوک، گوگل و توئیتر است.

این جلسه که برای ۲۵ مارس برنامه ریزی شده است، تلاش مشترکی از کمیته فرعی ارتباطات و فناوری و کمیته فرعی حمایت از مصرف کننده و تجارت خواهد بود.

قرار است، مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک، سوندار پیچای مدیر عامل گوگل و جک دورسی مدیرعامل توئیتر، در این جلسه شهادت دهند.

تشکیل جلسه رسیدگی به اطلاعات اشتباه در شبکه های اجتماعی

روسای کمیته‌ها در بیانیه مشترکی گفتند: "این جلسه استماع، به کار کمیته در زمینه پاسخگویی سیستم عامل‌های آنلاین در برابر افزایش فزاینده اطلاعات اشتباه و اطلاعات غلط ادامه خواهد داد."

مقابله با اطلاعات دروغ در پلتفرم های آنلاین

"برای مدت طولانی، فناوری‌های بزرگ نتوانسته اند در مقابله با اطلاعات دروغ برای مخاطبان آنلاین خود نقشی را ایفا کنند. خودتنظیمی صنعت شکست خورده است. ما باید کار تغییر انگیزه‌های شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را آغاز کنیم."

دورسی و زاکربرگ قبلاً در ماه نوامبر قبل از کنگره فراخوانده شدند، تا دادرسی دادگستری سنا در مورد برچسب گذاری تعدیل و اطلاعات غلط انجام شود. با این حال، این اولین جلسه دادرسی است که آن‌ها از زمان حمله ۶ ژانویه به پایتخت آمریکا و تلاش‌های مختلف تغییر شکل دهنده پس از آن، شرکت کرده اند.

هر سه شرکت از آن زمان، رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ را از سیستم عامل خود (در مورد گوگل از طریق یوتیوب) حذف کردند، اقداماتی که در میان جمهوری خواهان بسیار بحث برانگیز بود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار