استاندارد سازی حدود ۳ هزار مخزن ذخیره جایگاه‌های سی ان جی البرز با موفقیت انجام شد.

فهیمه السادات قلندرزاده، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: به منظور ارتقاء وضعیت ایمنی و استاندارد سازی جایگاه های سی ان جی  البرز، هیدورتست مخازن ذخیره در دستور کار مشترک سازمان ملی استاندارد و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز قرار گرفته و با هماهنگی به عمل آمده، از ابتدای سال جاری آغاز و همچنان ادامه دارد.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز افزود: هیدروتست مخازن(تست فشار گاز) جایگاه ها طبق دستورالعمل سازمان ملی استاندارد هر ۵ سال یک بار انجام و بعد از بررسی مخازن و ارسال به آزمایشگاه های مجاز و اتمام تست های تخصصی و دریافت تائیدیه لازم، مجددا در جایگاه ها نصب می شوند.

قلندرزاده با اشاره به این که تا به امروز ۸۵ درصد مخازن طی فرآیند مشخص به آزمایشگاه های مجاز منتقل و تست های لازم به منظور تائید صحت عملکرد بروی آن ها انجام شده است گفت: پس از سال ها کارکرد تجهیزات، این اقدام گام بسیار مهمی در اطمینان بخشی به عرضه سوخت در جایگاه های سی ان جی است.

او افزود: استان البرز دارای ۵۲ باب جایگاه سی ان جی است و روزانه حدود ۸۰۰ هزار مترمکعب گازفشرده (سی ان جی) به همشریان ارائه می دهد.

انتهای پیام /ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.