مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود در خراسان رضوی گفت: باید به صورت مستمر در ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه و دنیا تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین موسوی نصب مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود در خراسان رضوی در نشست با مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی که جمعی از علما و معاونان و مدیران شبکه استانی حضور داشتند، گفت: هویت انقلاب ما ریشه و مبنای آن در مهدویت است و باید ما ضمن گرامیداشت باشکوه نیمه شعبان برای ترویج فرهنگ مهدوی با کمک سایر دستگاه‌ها تلاش‌های شبانه روزی و مستمری داشته باشیم.

او افزود: یکی دیگر از مسائل بسیار مهم که نباید از آن غفلت کنیم موضوع بیانیه گام دوم انقلاب است که مقام معظم رهبری به درستی به آن نکات بسیار ارزشمندی اشاره کردند و ما باید برای گسترش این بیانیه با تمام توان تلاش کنیم.

محسن نصرپور مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی در این دیدار گفت: بشر در هیچ عصری مثل امروز نیاز به معرفت منجی پیدا نکرده است و ما وظیفه خود می‌دانیم که در ترویج جلو‌های جامعه مهدویت، گفتمان مهدویت، ادعیه مهدویت و مهدویت در اندیشه مقام معظم رهبری تلاش کنیم.
بیشتربخوانید

 
او بر ایجاد‌ ستاد متمرکز در حوزه مهدویت در استان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر در سیمای خراسان رضوی برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه مهدویت در حال پخش است و در بهار سال ۱۴۰۰ برنامه تخصصی مهدویت به نام جان جهان پخش خواهد شد. 

 مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی ادامه داد: ما در صداوسیمای خراسان رضوی آمادگی داریم که با حمایت سایر سازمان‌ها در استان ویژه برنامه‌های خوبی در حوزه مهدویت تولید و در رسانه ملی پخش کنیم.
 
حجت الاسلام و المسلمین عزیزی مسئول ستاد مردمی مهدویت خراسان رضوی هم در این جلسه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مهدویت، برپایی سخنرانی‌ها و جلسات با موضوع مهدویت نباید فقط محدود به زمان نیمه شعبان شود، گفت: از بهمن سال گذشته که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد جوانان این مرز و بوم با اخلاص و در سایه، ولی عصر به کمک نیازمندان شتافتند.

او افزود: در سال آینده دو جشن نیمه شعبان خواهیم داشت و از همه انتظار می‌رود که با تمام توان پای کار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین دهشت عضو هیئت امنا ستاد مردمی مهدویت هم در این جلسه با اشاره به اینکه جریان مهدویت نیازمند یک مهندسی در کشور برای گسترش فرهنگ مهدوی است،گفت: یکی از خواسته‌های ما از مجموعه آستان قدس رضوی این است که حداقل یک صحن در حرم مطهر امام رضا (ع) به نام مهدی موعود نام گذاری کند.

او افزود: حاج قاسم سلیمانی یک سرباز به تمام معنای حضرت مهدی موعود بودند و همه باید عین حاج قاسم سلیمانی رفتار کنیم.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.