مهم‌ترین حوادث امروز ۱ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف مواد مخدر دربار کاهو

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند مقداری مواد مخدر در یک کامیونت فوتون جاساز شده که وارد عمل شدند.

او افزود: خودروی مورد نظر در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان شناسایی و از آن بازرسی شد که ۱۱۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک جاساز شده زیر محموله قانونی کاهو، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ادامه داد: در این خصوص راننده دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ صفری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

شرکت فرش یا محل دپوی ماینرهای قاچاق

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: کارآگاهان پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان "کاشان" با اشراف اطلاعاتی از انبار دپوی ماینر‌های قاچاق واقع در یک شرکت تولیدی فرش در یکی از شهرک‌های صنعتی کاشان با خبر شدند.

او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و پس از اطمینان از صحت موضوع از محل مورد نظر بازرسی شد که ۴۳ ماینر و ۴۲ پاور قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد بیان داشت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش ماینر‌ها و پاور‌های کشف شده ۶ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ بساطی در پایان خاطر نشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع هر گونه موضوع مشکوک نقش بسزایی در عملیات به موقع و برخورد قانونی با بسیاری از جرایم دارد و به افزایش امنیت عمومی کمک زیادی می‌کند.

 

کشف محموله میلیاردی قهوه قاچاق در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه مورچه خورت با اشراف اطلاعاتی از انباری حاوی محصولاتی بدون مجوز قانونی مطلع شدند.

او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و با تحقیقات میدانی و محرز شدن صحت موضوع ماموران در یک عملیات ضربتی توانستند یک تن محموله قهوه قاچاق را کشف کنند.

کشف مواد مخدر دربار کاهو/ شرکت فرش یا محل دپوی ماینرهای قاچاق



سرهنگ علی صادقی با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و جهت مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان ارزش تقریبی این محموله ۲ میلیارد ریال می‌باشد.


انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار