امام جمعه اصفهان گفت: فرقی نمی‌کند رئیس جمهور آمریکا بایدن باشد با ترامپ در هر صورت آمریکا دست از تحریم بر نمی‌دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه امروز اصفهان که پس از ماه‌ها برگزار شد ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و قدردانی از مردم کشور به ویژه مردم استان اصفهان در برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن اظهار داشت: البته در استان اصفهان اشتباهاتی از جمعی رخ داد که این افراد جمع دشمن نبوده‌اند بلکه جمع دوستان بوده‌اند، اما اشتباه کرده‌اند.

مقابله با شعاردهندگان علیه رئیس جمهور اشتباه است

او با بیان اینکه مقابله با اشتباه این افراد و جلسه برگزار کردن برای آن‌ها نیز اشتباه است، افزود: باید توجه داشت که دشمن در هر اقدامی که علیه کشور انجام داده مأیوس شده، قدم‌های پلیدانه‌ای طی ۴۲ سال علیه کشور برداشته و کودتا‌های متعددی انجام داده که همه به در بسته خورده چرا که مردم همواره همراه با نظام بوده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر کشور از نظر نظامی هیچ کمبودی ندارد، ابراز داشت: ما در امنیت کامل به سر می‌بریم و هیچکس جرأت مقابله با ما را ندارد.

برخی پیشرفت‌ها بدون تحریم امکان پذیر نبود

او با بیان اینکه تحریم راهکار دشمن برای مقابله با ایران بوده است، افزود: ما همچنان ایستاده‌ایم و پیشرفت‌هایی را داشته‌ایم که اگر تحریم نبود محقق نمی‌شد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه مردم ایران همواره در میدان بوده‌اند، اضافه کرد: در برخی از کار‌ها به صورت معجزه آسا عملکرد موفقی داشته‌ایم که با همراهی مسئولان و مردم امکان پذیر شده است.

او با بیان اینکه چنانچه مردم و مسئولان همت کنند می‌توانیم محصولات زیادی را به کشور‌های دیگر صادر کنیم، ادامه داد: البته باید توجه داشت مقصر گرانی‌ها یک نفر و دو نفر نیستند، قصد حمایت از کسی را ندارم، مسئولان مجبور به چاپ پول در کشور بودند و این امر تورم را بالا برد.

انقلابی‌ها باید شرایط را تحمل کنند

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ما در جنگ اقتصادی هستیم، ابراز داشت: انقلابی‌ها باید شرایط را تحمل کنند چرا که همیشه شرایط خوب نیست و نباید زیر پرچم کفر برویم.

او با بیان اینکه بایدن بهتر از ترامپ نیست، ادامه داد: بر اساس نظریه فیدل کاسترو دموکرات‌ها و جمهوری خواهان آمریکا دو لنگه کفش هستند که پای یک نفر است؛ جنایتکاران پشت پرده و صهیونیست ایران را نمی‌خواهد از این رو هر کس رئیس جمهور آمریکا شود تفاوتی برای ما نخواهد داشت.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه آمریکا دست از تحریم بر نمی‌دارد، ادامه داد: باید با ایستادگی در برابر ظلم بایستیم و از پای در نیاییم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.