مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور با شناخت تیم‌های برتر در اهواز پیس از ۴ روز به پایان رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرحله دوم و فینال مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی به مدت ۴ روز برگزار شد که در رده سنی جوانان، تیم عقاب با کسب یک هزار و ۵۰۳ امتیاز در مجموع ۲ مرحله به مقام قهرمانی رسید.

تیم مناطق نفت‌خیز جنوب با کسب یک هزار و ۴۶۱ امتیاز نایب‌قهرمان شد و تیم مس رفسنجان با نیز کسب یک هزار و ۴۳۵ امتیاز عنوان سومی را به خود اختصاص داد، در رده سنی بزرگسالان، تیم گهر زمین سیرجان در مجموع ۲ مرحله با کسب یک هزار و ۵۳۲ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم ملی حفاری با کسب یک هزار و ۴۹۲ امتیاز مقام دوم را به دست آورد و تیم فولاد خوزستان با کسب یک هزار و ۴۷۶ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

براساس این گزارش؛ در مسابقات رده سنی جوانان ۴ تیم حضور داشتند و در رده سنی بزرگ‌سالان نیز ۷ تیم به رقابت پرداختند و علی مرادی رئیس فدراسیون و مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز از نزدیک نظاره‌گر این رقابت‌ها بودند.

مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور از ۲۸ بهمن‌ماه در اهواز آغاز شد و امشب با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار