رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد قم از برگزاری رویداد خانه تا کارخانه با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حسین اسفندیاری، رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم اعلام کرد: هم زمان با حرکت علمی کشور، رویداد خانه تا کارخانه  با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی واحد استان قم با هدف ترویج و گسترش ایده یابی و آشنایی افراد تحت حمایت کمیته امداد با ادبیات کسب وکار ،در سه محور صنایع دستی (چرم فلز چوب کاغذ ...)، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی (تبدیل میوه به میوه خشک و...) و فناوری اطلاعات (هوش مصنوعی، سلامت و پزشکی و...) ایده جذب می‌کند.

او گفت: برای علاقه ‌مندان از دوم تا ۱۵ اسفند سلسله وبینار‌های آموزشی با موضوع خلاقیت، ایده پردازی و تحلیل بازار، فن بیان و سخنوری و ارتباط موثر، بازاریابی فروش و... برگزار می‌شود.

اسفندیاری ادامه داد:متقاضیان می‌توانند با مراجعه به لینک https://formaloo.com/karkhane در وبینار‌های آموزشی رایگان ثبت نام کنند.

رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم، بااشاره به این که افراد می‌توانند با مراجعه به نشانی  http://jd-qom.ac.ir/fa/form/۳۸۴ ایده و آثار خود ارسال کنند، افزود: از ۱۶ تا ۲۰ اسفند ایده‌های دریافت شده بررسی می‌شوند و ۱۰ ایده به مرحله داوری راه پیدا می‌کنند و ۲۵ اسفند ماه نیز زمان اختتامیه این رویداد است.

او با بیان این که به ایده اول این رویداد مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال، نفر سوم هفت میلیون ریال و به دو ایده به عنوان ایده شایسته تقدیر هریک مبلغ چهار میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد، گفت: صاحبان ایده‌های برتر و شایسته تقدیر همچنین از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد دانشگاهی استان قم و بنیاد ملی نخبگان قم نیز بهره مند می‌شوند؛ همچنین راه یافتگان به مرحله داوری می‌توانند از ۵۰ درصد تخفیف آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار