نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی ناحیه مقاومت شهرستان قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور هزار و ۲۰۰ بسیجی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم برگزار شد.

در بخش ورزشی این جشنواره که به مدت دو روز و با حضور هزار و ۲۰۰ شرکت کننده در دو گروه خواهر و برادر برگزار شد شرکت کنندگان در قالب حدود ۳۰۰ تیم چهار نفره و شش نفره با یکدیگر رقابت کردند.

میثم کوهی، مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در این باره  گفت: خواهران بسیجی در این مسابقات در سه رشته ورزشی آمادگی جسمانی، طناب کشی و وسطی و برادران بسیجی هم در دو رشته آمادگی جسمانی و طناب کشی شرکت کردند.

او با با بیان این که این جشنواره برای نخستین بار و به‌ مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: تلاش برای اجرای سالانه برنامه و سایر طرح‌های ورزشی براساس تقویم ورزشی از اولویت‌های بسیج در عرصه تربیت بدنی است.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت:  به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه ورزشی به صورت انفرادی برگزار شد که در صورت بهبود شرایط برای سال آینده برنامه تیمی نیز پیگیری و اجرا می‌شود.

در پایان این مسابقات در گروه خواهران به صورت تیمی از تیم‌های اول تا سوم و در بخش برادران هم از پایگاه‌های برتر به صورت تیمی و انفرادی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار