فرماندار بروجن گفت: برخی واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان با کمبود مواد اولیه و مشکل در تولید با ظرفیت کامل مواجه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برخی واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان با کمبود مواد اولیه و مشکل در تولید با ظرفیت کامل مواجه هستند.

او افزود: علاوه بر فعالیت شرکت‌های مادر تولیدی و صنعتی در استان مانند پتروشیمی لردگان و ورق سفیددشت، اما همچنان مشکل تأمین مواد اولیه در برخی واحد‌های تولیدی مشاهده می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملکی با اشاره به کمبود ظرفیت برق برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری جدید در شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن اضافه کرد: متأسفانه برخی سرمایه‌گذاران به‌علت مشکل در تأمین برق، رغبتی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی این شهرستان ندارند.

او ادامه داد: هم‌اکنون ظرفیت برق در شهرک‌های صنعتی بروجن، فرادنبه، سفیددشت، گندمان و بلداجی تکمیل و حتی در برخی مناطق با برق شهری مشترک و بدون ظرفیت خالی است.

ملکی گفت: بالا بودن قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن از مشکلات دیگر سرمایه‌گذاران برای انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید در این شهرستان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار