فوتسالیست های ایمان شیراز به مصاف راگا تهران می روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،در هفته ۱۲ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور ، ساعت ۱۵ روز دوشنبه چهارم اسفندماه به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی رودرروی راگا تهران قرار می گیرد.

نماینده فارس هفته ها است که حال و روز خوبی ندارد و با تنها یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه ب قرار گرفته و مشخص نیست در ادامه ایمان شیراز بعنوان تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتسال قادر به بقا خواهد بود یا باید وداعی تلخ با این رقابت ها داشته باشد.

در طرف مقابل راگا تهران با ۱۳ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه ب قرار دارد و با توجه به اختلاف ۶ امتیازی با تیم های رده اول و دوم مس سونگون و فرش آرا مشهد نمی تواند امیدی به رسیدن به این جایگاهها داشته باشد و تنها امیدوار به رسیدن به جایگاه سوم است که با ۱۶ امتیاز در اختیار سن ایچ ساوه قرار دارد.

مرتضی کشاورز کاپیتان تیم ایمان شیراز، گفت : شرایط تیم بسیار سخت است اما امیدواریم قبل از بازی های پلی اف ، شرایط تغییر کند و کسانی باشند که به داد ایمان برسند تا بتوانیم نتیجه مناسب را کسب کنیم و در لیگ برتر فوتسال ماندگار شویم.

او ، بیان کرد: تمرینات تیم با توجه به مصدومیت و کمبود نفرات ، تنها با هفت نفر برگزار می شود و به زور دو تیم می شویم که امکان تمرینی مناسب را داشته باشیم اما مجبوریم ولی امیدواریم یک نفر پیدا شود مثل پدر مسئولیت ایمان را برعهده بگیرد و دست نوازش بر سر بازیکنان بکشد تا حداقل امتیاز فوتسال استان حفظ شود.

در بازی دور رفت که ۱۸ دی ماه به میزبانی تهران برگزار شد تیم راگا با نتیجه ۵-یک ایمان شیراز را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار