جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۴ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : ۱۴ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی ابتدای سال تا انتهای بهمن با تلاش و اقدامات ماموران در این استان کشف شد.

او تاکید کرد: مقابله و مبارزه با تهیه، تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر و هرگونه فعالیت در این راستا از جمله اولویت‌های ناجا در جامعه است که در این موضوع در استان سمنان به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

سرهنگ میراحمدی با بیان اینکه امسال کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافت گفت: ۳ هزار و ۴۶۹ نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این مدت توسط پلیس دستگیر شدند.

او با اشاره به عزم جدی مأموران در مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: برنامه و طرح‌های متعددی برای کنترل و نابودی این عامل خانمان سوز در استان اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان توجه ویژه مأموران به مناطق کویری، جاده ترانزیتی و پاتوق‌های تشکیل شده در شهر‌ها را از برنامه‌های کنترلی پلیس دانست و گفت: با همراهی، مشارکت و همکاری شهروندان، امنیتی پایدار و مطلوب در این استان برقرار است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.