مدیرکل پست منطقه جنوب تهران درباره میزان ترافیک مرسولات پست این منطقه توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها شاهد هستیم که بسیاری از هموطنان خرید‌های خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند و تا جایی که امکان داشته باشد در مراکز خرید و شلوغ حضور پیدا نمی‌کنند.

در همین راستا بسیاری از خرید‌های هموطنان از طریق شبکه پست از فروشنده به دست خریدار می‌رسد و در این میان مناطقی در شبکه پست وجود دارند که از ترافیک بیشتری برای ارسال مرسولات پستی برخوردارند. در همین راستا به سراغ محمد مهدی پیشقدم مدیرکل پست منطقه جنوب تهران رفتیم تا درباره جزئبات برتر شدن این منطقه در ارسال مرسولات برای چند ماه متوالی توضیحاتی دهد.

محمد مهدی پیشقدم مدیرکل پست منطقه جنوب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: منطقه پستی جنوب تهران برای ششمین ماه متوالی در رشد درآمد رتبه اول در بین مناطق پستی استان تهران را کسب کرده است.

مدیرکل پست منطقه جنوب تهران افزود: ترافیک بهمن ماه سال ۱۳۹۸ نزدیک به ۴۷۳ هزار بوده و این عدد در بهمن ماه امسال به ۸۹۷ هزار رسید و نشان از رشد دارد.


بیشتر بخوانید


او درباره درصد رشد این ترافیک گفت: میزان ترافیک مرسوله‌های پستی ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، بالغ بر ۸۹ درصد افزایش داشته است. مدیرکل پست منطقه جنوب تهران درباره میزان درآمد این منطقه پستی بیان کرد: همچنین میزان درآمد نیز در بهمن ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، بیش از ۸۷ درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار