به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرامرز رحمتیزاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گفت : بعد از کارشناسیهای انجام گرفته اورهال کردن سازهای تبلیغاتی سطح شهر در دستور کار رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قرار گرفت.
او با اشاره به اهمیت این موضوع گفت : تبلیغات محیطی یکی از بهترین انواع شیوههای تبلیغاتی است که پیام را به صورت ساده و پرقدرت به مخاطبانی که در حال جا به جایی و مسافرت هستند، خصوصا زمانی که در محل خرید حضور دارند، میرساند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه افزود: یکی از دلایل افزایش درخواست برای تبلیغات محیطی، تغییرات رفتاری افراد در جامعه است که تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و در واقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصولشان است.
او ادامه داد: در این راستا سازمان سیما، منظر و فضای شهری با همکاری کانونهای تبلیغاتی طرف قرارداد خود اقدام به بروزرسانی و اورهال کردن سازهای تبلیغاتی خود از جمله پانلهای ثابت کرده و آنها را از حالت سنتی به شکل مدرن و به صورت استرابورد تغییر داده و این مهم کماکان در دست اقدام است.
رحمتیزاده افزود: استرابورد مانند بیلبورد در دسته رسانههای تبلیغاتی ATL قرار میگیرد و یک سازه از نوع استند ایستاده است که به عبارتی نسل جدید سازههای بادبانی و پرتابلهای ایستاده قدیمی است.
او گفت: استرابورد سازهای است که نقایص و ایرادات نسلهای قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد. این سازه در سالهای قبل توسط شهرداریهای کلانشهرها مورد استفاده قرار میگرفت.
رحمتیزاده گفت: یکی از مهمترین مزایای استرابوردها قیمت مناسب آنها است که هزینه اجاره این سازهها در مقابل بازدهی بالایی که دارند پایین است و از مزایای مهم استرابورد ایستایی و شکل ظاهری آن است که باعث میشود در اولویت انتخابهای صاحبان کالا و شرکتهای خدماتی باشند.
او افزود: از دیگر مزیتها و برتریهای سازههای استرابورد این است که به واسطه ابعاد کوچک آن در فضاهایی که بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی بزرگ همچون پلهای عابر پیاده و پلهای روگذر سواره رو وجود ندارد، قابل نصب هستند.
رحمتیزاده دیگر مزایای استرابوردها را اینگونه تشریح کرد و گفت: مزیت دیگری که باعث برتری استرابوردها شده زاویه دید پایین و برابر با نگاه راننده است .
انتهای پیام/د