دو کارگاه تولیدی مبلمان منبت ملایر که به‌علت عدم پرداخت به‌موقع تسهیلات در اختیار بانک قرار گرفته بود به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم جلیلی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر اظهار داشت: دو کارگاه تولیدی مبلمان منبت واقع در شهرک صنعتی خوشه که به‌علت عدم پرداخت به‌موقع تسهیلات در اختیار بانک قرار گرفته بود به چرخه تولید بازگشت.

جلیلی افزود: صاحبان این کارگاه‌ها در سال‌های ۸۹ و ۹۰ تسهیلاتی را از بانک دریافت کرده بودند که به‌دلیل مشکلات مالی و عدم ثبات بازار، قادر به پرداخت اقساط خود نشدند و کارگاه‌ها به تملک بانک درآمدند.

او ادامه داد: در رایزنی‌های انجام شده و پیگیری از طریق میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر و معاونت صنایع‌دستی استان همدان، فرمانداری و استانداری، موفق به اخذ زمان و تقسیط مجدد بدهی بانک عامل شدیم که در سال جهش تولید، این کارگاه در اختیار مالکان قرار گرفت و فعالیت و تولید مجدد مبلمان در آن آغاز شد.

جلیلی اضافه کرد: این کارگاه با ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ۱۶ نفر و با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی خوشه مبلمان ملایر فعال است.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: صنایع دستی ، مبل منبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۹:۳۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
دراین شرایط سخت و دشوار اقتصادی باید از تولید حمایت همه جانبه کرد