جدال با کرونا با اعمال محدودیت‌های جدید در شهرستان کارون

فرماندار کارون گفت: محدودیت‌های و ممنوعیت‌های کرونایی و تردد در این شهرستان با توجه به وقوع وضعیت قرمز از امروز اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه خنفری فرماندار کارون با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی از محور کارون-آبادان از امروز گفت: به دلیل قرمز شدن وضعیت و به منظور پیشگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا محدودیت‌های جدید اعمال شده است.

او با بیان اینکه کارکنان دستگاه‌ها و ادارات شهرستان به صورت یک سوم در محل کار حاضر و دو سوم به صورت دور کاری خواهد بود، افزود: اصناف به جز مشاغل گروه یک اجازه فعالیت ندارند.

خنفری با بیان اینکه خودداری از فعالیت صنوف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، صمت، نیروی انتظامی، اماکن و اتحادیه‌ها به طور مستمر انجام می‌شود، اظهار داشت: نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول از جمله راهور، راهداری، سپاه و شهرداری کوت عبدالله در محل ورودی شهرستان در مسیر کارون- آبادان مستقر و به منظور اعمال محدودیت‌ها و کنترل ورود و خروج اقدام خواهند کرد.

فرماندار کارون با بیان اینکه جریمه ۵۰۰ تا یک میلیون ریالی برای رانندگان خاطی اعمال می‌شود، اظهار داشت: تردد خودرو‌ها از از امشب از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد در خیابان‌های شهرستان کارون ممنوع شده است و فقط واحد‌های خدمت رسان از قبیل؛ اداره گاز، آب، برق، دفاتر پیشخوان دولت و پستی، بانک‌ها و درمانگاه‌ها می‌توانند فعالیت کنند.

به گفته این مقام مسئول، برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در شهرستان ممنوع بوده و اعمال این محدودیت‌ها تا شرایط عادی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.