رئیس اداره ورزش و جوانان بافق لازمه رشد ورزش این شهرستان را حمایت‌ همه جانبه مسئولان و اجتناب از حواشی عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان بافق در نشستی با مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق با اشاره به اینکه تلاش این اداره برای رسیدن ورزشکاران و فرزندان بافقی در عرصه‌های بین المللی و ملی است، گفت: امروزه ویروس کرونا موجب تعطیلی باشگاه‌ها شد و به گونه‌ای در روند فعالیت ورزشی اخلال ایجاد کرد.

او با تأکید بر ضرورت تأمین زیرساخت‌های ورزشی، تصریح کرد: ورزشکاران بافقی به لحاظ پتانسیل‌های موجود مستعد حضور در مسابقات جهانی و آسیایی هستند و تحقق این امر مهم نیازمند حمایت و حضور آن‌ها در مسابقات مختلف برای رسیدن به آمادگی کافی است.

ایزدیان با اشاره به کمبود بودجه هیأت‌ها برای خرید تجهیزات و تعمیرات، بیان کرد: با اختصاص اعتبارات از سوی فرمانداری  و شرکت سنگ آهن بسیاری از مشکلات رفع می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم راه اندازی پیست دوچرخه سواری بانوان، عنوان کرد: در جلسه‌ای که با دادستان و برخی از کارشناسان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق برگزار شد، مقرر گردید شهر بازی با محوریت باشگاه سنگ آهن بدین منظور ساماندهی شود.

ایزدیان همچنین در پایان خواستار راه اندازی این پیست برای بانوان بافقی شد و گفت: روزانه مراجعات متعددی در این باره به اداره ورزش و جوانان می‌شود که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بزودی این پیست در اختیار این قشر از جامعه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار